måndag 27 juni 2011

Direktörsvillan

Jag har nu länga letat efter en lägenhet med med uteplats till mig och assistenten.
Men idag när jag skissade i trädgårdsföreningen så insåg att det var så här jag ville bo; i ett gammalt charmigt hus mitt i en rosen trädgård omgiven av stora gräsmattor och gamla träd.Nära till allt man skulle behöva.
Bra för assistenten,bra för mig
Nu tror jag tyvärr inte att Göteborgs stad skänker bort direktörs villan till mig. men om någon har förslag till ett annat drömboende för oss,så hör gärna av er.
Tyvärr måste det också vara billigt, hade jag så där ett par miljoner över så hade jag köpt en skånelänga i närheten av Brantevik.
YouTube - Kalinka:

8 kommentarer:

  1. vilken underbar villa...kanske du kan hyra ett rum, annars får du väl köpa en lott och hoppas på nån mille, (eller sälja tavlor dyrt) lycka till kram Irene

    SvaraRadera
  2. Hej Irene
    Jag får nog börja köpa lotter ,det där med att sälja tavlor dyrt är jag inte så bra på.
    kram wenche

    SvaraRadera
  3. Hej Wenche!
    När skulle 'Vild och Vacker' komma på din utställning? Vore roligt att träffa henne!/Anja

    SvaraRadera
  4. Hej Anja
    Jag tror hon skulle komma sista helgen,Jag återkommer om hon hör av sig,
    kram

    SvaraRadera
  5. Åh, hvor smukt! Wenche, hvis du køber en ring på Etsy, så pas på told/skat - her i Danmark er de meget efter folk, som køber "dyre ting" I ikke-EU-lande (dvs. sige ting over 100 dkr!!!) - men måske er jeres tolsvæsen bedre!!!

    SvaraRadera
  6. lite pyssel med att klippa spaljépäronet...

    SvaraRadera
  7. hej Hannele
    Ja, det blir ju lite jobb, men tänk vilken trevlig hobby för mig som sitter så mycket still.

    SvaraRadera
  8. Drømmen er gratis og har alltid døra på gløtt!

    SvaraRadera